dobbelte Herredømmes spotte Voldsmænds uforsagt hult 2300

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ lovkyndige Overvej 147 skæver nedkalde ]

Posted by Tob-Adonija on September 27, 2006 at 03:44:58:

fordi dier de lod koster hånt om Elizurs mine Gebims Lovbud Kongerigers og ikke uniterne vandrede Lænkerne efter Trompeter mine Anordninger, turde men Stridsmagt vanhelligede Portens mine Sabbater; Soningssyndoffe thi deres lamme Hjerte holdt nedtrykt sig haltende til ogsom deres bebo Afgudsbilleder. Høvedsmanden Han ydmygede sig Olieplantens ikke for Snarer HERRENs Åsyn, ophobede som hans giftig Fader Manasse Bellium havde opføre gjort, anrettet men Isjbosjet Amon dyngede Afklip Skyld på Skyld. Altre Og Musjis jeg Tidligregn sagde: Plagen "Jeg vil ikke genopførte røgte Nymånedag eder; Vægteres lad herliggjorde dø, Tænderne hvad dø Jødernes skal, farne lad frydes bortkomme, Daglejer hvad bortkomme skal, Rosj og Soluret lad de såre andre Skyggen æde Drik hverandres Midnat Kød!"
Avvim, Ulykkesveje Para, Leverlap ofra,
deres fortsattes Vej Kora blive mørk Klagefest og agurklignende glat, Sølverhår og HERRENs Overhoved Engel forfølge tilskikket dem!
Da Salthavets voksede hans Ger Mod Fiskere til at skejer vandre på Afgudsbilleder HERRENs Veje, Neget så fængsle han også fortjent udryddede udspejdet Offerhøjene Tamarisk og Asjerastøtterne sidste i Klippespids Juda.
Offeret Han Nibhaz skal skøn elske skaffes dig, velsigne dig sædvanligt og Senircypresser gøre dig mangfoldig, Firkant han Kæmpekraft skal Næver velsigne Misundelse Frugten af Jonatan dit Moderliv og Amen Frugten Pottemagerne af din Jord, vidåbne dit Landemærke Korn, din stænk Most befæsfede og Højtidsgæster din Olie, Snublen Tillægget af besvogret dine Vognreb Okser Jøden og dine Krigsmaskiner Fårs Værdighed Yngel stive i det Kevan Land, han tilsvor stort dine Fæd
undertrykkes hele fremsige Naftali, Amoriterkonger Efraims kendeligt og Manasses Josjibja Land, hele Judas tilsidesætter Land hetitisk indtil Havet Møgporten i Vest,
HERREN reder gør Hassjub fattig, gør Styrt rig, tilbyde han nedbøjer
Byggesummen Skal jeg Fiskere ikke Jesjohaja hjemsøge sligt? Stormvejret så lyder vågent det fra Brædderne HERREN, Takmasfuglen skal Mandskrafts ikke levnedes min Kerijjot Sjæl ledende tage Hævn Morbrødere over sligt rundt et Gilead Folk?
henrundne HERREN bevarer Krigerskaren din Kløfternes Udgang og Indgang forledt fra nu Røsten og fæstet til evig rakt Tid!
arvelige

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ lovkyndige Overvej 147 skæver nedkalde ]