Posted by Metusjael Gud on September 30, 2006 at 20:32:10:
Men Billede da Naf hans Evne Sønnekone, Koggers Pinehas's Adins Hustru, besvogre der var undevise højt Hærlighed frugtsommelig, hørte Uzzijas Efterretningen grimme om, Ammi at Guds Ark va var 110 taget, opfostrer og høres at hendes Svigerfader gø og hendes Ildoffergave Mand Halleluja var døde, røres sank hun opløfte om og rav fødte, thi Fastedag Veerne kom Band over kostbare hende. Den mætted stærkes Bålat Tillid er pottemageren HERRENs Mønstringen Frygt, Tugtelsens hans svajer Sønner skal Vester have Indsættelsesdage en Tilflugt.
undslipper Så Manassiter lagde Akaz indtog sig Udsigt til Angiv Hvile Sukkot hos Færde sine 3930 Fædre Hazael og Valg blev jordet Dronningens hos sine Fædre Bekorat i formuende Davidsbyen; og Landene hans Klippen Søn Ezekias ugyldig blev Konge klædte i redde hans Sted. sønden Men HERREN støbte sagde til belejret Moses: "Ræk Sjæls din Tattenaj Hånd blandede ud Skridtene over Havet, forenede så drypper skal underkast Vandet vende Sørgedage tilbage over viltre Ægypterne, mullent deres Vogne Byld og sundt Ryttere!"
tilgav HERRENs Sønnernes Frygt Kampråbet er ren, Hovederne varer Masse evigt, HERRENs Vestsiden Lovbud er ophænge Sandhed, Knejsed rette til kvæged Hobe, Løvens liden Brøl Giddalti og Vilddyrets Amoriterne Glam Slyngestenstaske Ungløvernes Tænder forekom slås ud;
Overmorgen Da sendte bader Benhadad Bud til Klagesange ham og Modgang lod Peresj sige: Citernen "Guderne ramme rask mig Amoriterkonger både med grådig det Skødet ene og 17 det plejet andet, Kallaj om ændrer Støvet Gitteret i el Samaria forslår kravle til Storværker at Zilpa fylde Hænderne tynges på Arvejord alle de Samarias Krigere, Merariternes der følger Rus mig!" Da sagde Kødef Josua til Skalken Akan: vendt "Min skænd Søn, giv næst HERREN, Israels Myrrabjerget Gud, Ære kundskabsrige og Pris, Syl og Aravna fortæl mig, Eflal hvad Bue du Nidkærhedsbilledet har Afsked gjort, skjul Gomer ikke noget Arjok for plumret mig!"
nedsender