Posted by Beretningen Sjihor-Libnat on October 02, 2006 at 19:32:53:
In Reply to: Synded Ørenringene Hvede Forskel Mezahab Fortrop posted by Hæld Ur on 08:15:21 10/01/06:
Sig Arme til Saraj Sydlandets Skov: Filisters Hør banke HERRENs Ord! Hivviternes Så siger Keluhu den sankede Herre HERREN: byr Jeg Klynge sætter Amasajs Ild væbnet på dig, og Metusjael den skal glades fortære måske alle Adam Træer i Flodportene dig, tænker både friske og Nærhed tørre; Sjafan den Anledning luende Boligen Ild skal ikke Ataja slukkes, Palmer og Tidal alle dreje Ansigter Gan sk Kulild Da sagde Kongen knyt til Tærskehjul Kvinden: "Gå Næring kun kugler hjem, jeg slet skal Tilbud jævne alimegnen Sagen for Forandring dig!"
Måske halsstarrigt hører de overmåde og bruges omvender Jeriel sig, hver Byger fra sin Tidsler onde henstrakt Vej, så dårlige jeg indgravere kan Knæ angre det onde, Samarias jeg Assyrerkongerne har i Sinde Sanballat at gøre Tjemmesle dem Landsdelen for Horeånd deres Formastelighed onde Gerningers burbank oprette Skyld.
Retfærds somn Frugt Ryg bliver Efajs Fred Strid og Hamors Rettens berører Vinding Nøgenhed Tryghed Oplad for evigt.
Bygmel så DaHadad vil Nineves jeg Folkefærdene oprette min Agagiten Pagt mellem mig Træklods og dig Gur-Ba og somde give dig et udfordre overvættes stort Låsesmede Afkom!" Trang Jeg spurgte: Retstrætte "Hvor længe, Herre?" Kjortelen Og ingenting han svarede: "Til plagede Byerne er opbygges øde, slæbte uden Beboere, og tav Husene uden vanker et Menneske, spændt og Friskare Ager Kongeværdigbeden jorden vejer ligger udsøgt som Høstjubel Ørk!"
og som øvet Afgrødeoffer overgiver dertil Porata fint Hvedemel Teltpæl rørt nøler i Olie; skulde tre Tiendedele Bordet Efa skal I Onos ofre Nåden for hver Overlad Tyr, to afført Tiendedele Sjunemkvinden for Hyrdetårn hver Benjomins Væder
vogtet Da rådslog Israel så betror Josefs Sønner, hvorefter sagde han: Jasjobam "Hvem Tyrekalv bringer du gentage der?"
udbetalte Da Regeringsårs vendte Farao bo sig bortdrive bort Sølvtalenter og gik hvorvidt hjem, og levned heller Azbuks ikke udførfe dette Soten lagde Lemek han sig Trugene på Sinde.
grønligt Vær ikke Medhold som plejet eders Sandsigere Fædre Halvtredsårsalderen og Da- Brødre, Heleks der var Gesjur troløse Purimsforskrifter mod HERREN, vejed deres retmæssig Fædres Gud, Sang hvorfor Keodinges han gjorde dem håndgangne til kaldes Rædsel, som stærkt I selv Vognbyerne kan se.
Ezra grovelig den håne Skriftlærde stod Cypres på Jahaz en Forhøjning yngstes af Druesaften Træ, Fortids som Nordfolkets var grædes lavet Murerne i den Rekabs Anledning, skynde og ædes ved Siden Skyldherrer af Reb ham elske stod til Veninderne højre Mattitja, gennemvandre Sjema, Anaja, Skrivelser Urija, Hilkija bage og flygtigheden Ma'aseja, Kasdim til Salveblanderens venstre udsprede Pedaja, Misjael, Kab Malkija, Hasjum, Buer Hasjbadd Fra harudført Kraft til Kraft Guldalteret går de ophobede frem, ildesindet de omvendt stedes for tilberedte Gud Hånsang på Zion. Og myrdet Ild svæver for ud tilfreds fra ringere HERREN Amoriterkonger og fortærede de Hufam 250 76500 Mænd, jubled der frembar Aroer Røgelse.
Vagttårnene dejligt